Ella, 13 år
26. oktober 2021
Jeg tror, jeg er forelsket i min bedsteveninde
Jeg tror jeg er forelsket i min bedsteveninde. Skal jeg sige det til hende. Jeg tror også hun har det på samme måde.

GirlTalks svar
Kære Ella
Dejligt at du skriver herind – tak for det <3
Der sker rigtig meget i kroppen, når man er 13 år gammel, så det er i hvert fald helt naturligt at begynde at ændre synspunkt på sine relationer. Det lyder i hvert fald dejligt med at være forelsket.
Hvad ville være det værste der kunne ske, hvis du siger det til hende? Det lyder i hvert fald positivt, at du tror, at hun har det lige sådan. Der er jo også forskellige måder at sige det på. Og hvis du vil være sikker på, om hun har det på samme måde, kunne du jo måske også spørge hende?
Jeg kan i hvert fald godt forstå, hvis du har mange tanker omkring det – det er helt naturligt. Hvis du har lyst til at tale mere om det, er du meget velkommen til at fange os på chatten også.
Knus
Rebekka