Kristine, 15 år
20. oktober 2021
Jeg tror nogle gange at jeg er forelsket i min veninde
Jeg tror nogle gange at jeg er forelsket i min veninde, fordi at vi passer så godt sammen! Men jeg ved ikke om det bare er fordi vi er så gode veninder eller om jeg kan lide hende! For altså jeg tænder på drenge! Men min venindes personlighed passer perfekt til min!

GirlTalks svar
Hej Kristine
Tak fordi du skriver herind, og tør dele dine tanker og følelser med os!
Først og fremmest vil jeg skrive, at hvor er det skønt, at du har en veninde som du er så glad for. Dem skal man altså holde godt fast i <3.
Jeg kan desværre ikke svare dig på om du er forelsket i din veninde, men jeg tror der er virkelig mange som kan relatere til den tvivl du har. Jeg har selv engang snakket med min bedste veninde om, at hvis hun var en fyr, så ville hun være min type.
Men det kan være du skal undersøge din seksualitet? Man behøver nemlig ikke kun at være heteroseksuel eller homoseksuel, der findes også en masse i mellem, man kan f.eks også være tiltrukket af personlighed og ikke kun køn. Hvis du har lyst til at læse mere om det, skriver sexlinjen.dk en masse godt om det.
Hvad tænker du om alt det?
Hvis du har lyst til at skrive mere, så er du altid velkommen på Girltalk Chat, som har åbent hver aften!
Knus
Dea, Girltalk <3