Nox, 12 år
15. oktober 2021
Min kæreste er virkelig sød mod mig, men jeg tror det er fake
Min kæreste er virkelig sød mod mig men jeg tror det er fake så hvad gør jeg

GirlTalks svar
Kære Nox
Uh det lyder som en svær følelse af have. Godt du skriver, så er du nemlig ikke alene med tanken <3
Hvorfor tror du mon at det er fake?
Er der noget som tyder på at han ikke mener det?
Jeg ved jo ikke hvor længe i har været kærester, men måske har du brug for at se tiden an for at du bliver mere sikker på hans følelser. Bare husk ikke at betvivle hele tiden. Det kan nemlig tage glæden væk for jer begge. Nyd stedet at i er glade for hinanden.
Har du brug for at tale mere om det, så kom ind på chatten. Der kan vi bedre tale om det og vi kan sammen finde ud af hvad du kan gøre.
Kærlig hilsen Anna