Dicte, 13 år
28. oktober 2021
Min kæreste og jeg snapper eller skriver aldrig sammen
Altså mig og min kæreste har været sammen i 2 uger men vi snapper/skriver aldrig sammen kun snakker nogle gange om aftenen eller når vi er sammen vil han KUN være sammen med mig og ingen andre og gør mig tryg. Er det bedre end hvis man havde et forhold og man snakkede og skrev 24/7 men det ikke gik længe?

GirlTalks svar
Kære Dicte
Tusind tak fordi du har skrevet ind og delt dine tanker med os <3
Det lyder på mig som om, at du er i tvivl om, om man bør skrive sammen 24/7 i et forhold eller om det er nok, hvis man snakker i virkeligheden. Jeres forhold er jo stadig nyt, så det kan måske være en idé at snakke med din kæreste om, hvordan du gerne vil have, at I er kærester. Eksempelvis kan du spørge ham om han helst bare vil have, at I snakker når I er sammen eller om han også gerne vil skrive, når I ikke er sammen. Du kan også fortælle ham, hvad du allerhelst vil og på den måde, kan I finde ud af hvad der fungerer bedst for jer :)
Derudover er det jo bare vildt dejligt, at han gerne vil være sammen med dig og at han gør dig tryg <3 Efter min mening findes der ikke den “perfekte opskrift” på et forhold og derfor kan jeg heller ikke fortælle dig, hvad der er bedst for jer, men hvis han gør dig glad og I har det godt sammen, så synes jeg ikke der er grund til at tænke for meget over hvor meget I skriver sammen osv.
Hvis du har lyst til at snakke mere om det her eller noget helt andet er du altid mere end velkommen til at skrive ind på sms eller chatten. Held og lykke med det hele<3
De kærligste hilsner
Julia