Luna, 13 år
11. oktober 2021
Vild med en fra 9. klasse
Jeg går i 7 og kan godt lide en fra 9. Han er sød og sjov men kender ham ikke så godt. Hans lillebror går på min årgang og han har sagt hans storebror(ham fra 9) har været inde på ham fra 7 værelse og spurgt om der var en fra hans årgang som hed Luna der skrev med ham osv og nu jeg bare bange for han siget alt til hans lillebror(altså ham fra 9 havde spurgt og ham fra 7 har sagt han vidste alt om det men tror ik rigtig på det)

GirlTalks svar
Kære Luna. Tak for dit brev til Pigetanker.
Hvor lyder det først og fremmest dejligt, at du er blevet vild med en fyr! Jeg kan dog også godt forstå, at du lige tænker en ekstra gang over det, når hans lillebror har sagt sådan…
Måske kunne du prøve at spørge ham fra 9., om han fortæller sin lillebror, hvad I skriver om? Og hvis han gør, kan du måske forsøge at fortælle ham, at det synes du faktisk ikke er særlig rart. Det er ikke så nemt at skulle dele følelser og tanker med én, man godt kan lide, hvis han deler det med hele verden. Det tror jeg også, at han ville kunne forstå ikke er smart, hvis du fortæller ham det.
Jeg håber, du får spurgt ham ad – og at han holder op med at fortælle sin lillebror om dig, så I kan skrive til hinanden i fred og ro!
Kærlige kram fra Nikoline, GirlTalk