Migg,
06. september 2021
Jeg skal på lejrskole med ham, jeg er forelsket i
Kære girltalk, jeg er lige startet på en ny skole. jeg er mega glad får min nye klasse og er for det meste mega glad. i næste uge skal vi på lejrskole hvilke jeg også glæder mig til men, jeg er blevet rimelig forelsket i ham, i ved jeg flirter lidt med ham også noget, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre nu, og slet ikke på lejrskolen.

GirlTalks svar
Kære dig
Hvor er det dejligt at læse, at du er glad for den nye skole - og at du ovenikøbet er blevet lidt ekstra glad for en af drengene!
Det lyder som om, at lejrskolen kunne være en oplagt mulighed for at lære både de andre, men særligt ham bedre at kende. Det kan være, at I kan komme til at sidde ved siden af hinanden under aftensmaden, komme på samme hold, hvis I skal lave aktiviteter - eller at du kan spørge, om han vil gå en tur alene sammen med dig :-)
Jeg synes, du skal tage hver en chance for at være tæt på ham og tale med ham. Måske kan du blive sikker på, om han også kan lide dig!
Jeg krydser fingre for, at du får en rigtig dejlig lejrtur med din nye klasse!
Weekend kram fra Nikoline, GirlTalk