Forvirret pige, 14 år
01. januar 0001
Jeg kan lide en dreng som har en kæreste
Kan lide en dreng som har en kæreste.
Jeg var hjemme hos min veninde og skulle møde hendes venner som jeg havde mødt før som er mega søde.
Der ville bare komme en dreng som jeg aldrig havde mødt før
Han er ikke speciel pæn men han blev bare sødere hen af aften og hans smil blev mere og mere chamerende.
Følte at han gav nogle tegn som at putte isterninger og kort ned i min trøje, satte sin fod random op mod min fod, og satte en hårklemme på mit ben.
Han gentog også tit hvad jeg sagde på en måde hvor han gjorde grin med det men med et stort smil på læben imens han sagde det.
Vi legede også en leg som minder om s p eller k hvor han sagde at jeg var den pæneste i rummet, men han skulle jo også vælge en eller anden.
Mig og min veninde snakkede hvor jeg fandt ud af at han har en kæreste. Og derfor ikke tør at spørge om hans snap.
Er begyndt at følge ham på insta og tik tok hvor han kun har fulgt tilbage på tik tok så tænker at han ikke bruger insta så meget.
Ville bare så gerne spørge om hans snap men føler at jeg ikke må når han har en kæreste men man kan ikke gøre for sine følelser.
-Flirtede han med mig den aften?
-Eller er han bare chamerende?
-Var han et dumt svin?
-Eller er han nu mon i et dilemma om hvad han skal gøre hvis han kan lide mig?
-Og er jeg selv forelsket?
Jeg har aldrig været forelsket før så
jeg aner det ikke?…
HJÆLP en forvirret pige som ikke aner hvad skal gøre hved sine følelser!!

GirlTalks svar
Kære du <3
Tusind tak for dit brev! Hvor er det fedt, at du skriver ind til os og spørger til råds, når du er forvirret og har brug for nogen at snakke med! Og det du har oplevet og spørger ind til, er der virkelig mange andre piger, der oplever og også skriver ind til os om. Så du er bestemt ikke alene <3
Først og fremmest vil jeg sige, at jeg godt kan forstå, at du er blevet forvirret over situationen. Jeg ville helt sikkert også blive forvirret, hvis en fyr gjorde de ting ved mig, som du oplevede den aften, men så bagefter fandt ud af, at han havde en kæreste. Ud fra hvad du fortæller, kan jeg godt forstå hvorfor du har følt at han flirtede med dig, men på den anden side, er det svært at sige, når jeg ikke har stået i situationen. Samtidigt kan jeg heller ikke vide, om det måske nærmere er hans personlighed, end et bevidst valg. Altså at han nærmere er charmerende, som du selv kalder det. Så om han flirtede eller ej, kan jeg desværre ikke give dig et endegyldigt svar på, men jeg forstår din forvirring.
Ligeledes kan jeg desværre heller ikke give dig et svar på, om han mon er i et dilemma om, hvad han skal gøre, hvis han kan lide dig. Det tænker jeg ikke andre end ham selv, kan give dig et svar på. Men det kan sagtens være, at han selv er lidt forvirret, ligesom du? Og jeg tænker lidt på, at der måske heller ikke ville være noget galt i at snakke med ham om det?
At være forelsket er meget individuelt og samtidigt noget vi alle kommer til at opleve. Hvad tænker du umiddelbart selv – tror du, at du er forelsket? Nogle gange, kan ens venner også bare mærke det på en, måske fordi man er begyndt at snakke meget om en bestemt person eller er begyndt at opføre sig lidt anderledes, når man er i nærheden af dem. Måske du kunne snakke med din veninde om hvad du føler, og høre hvad hun tænker? Og måske hun har prøvet at være forelsket før og kan hjælpe dig med at finde frem til, om det er det du er? <3
I forhold til, om kan/må spørge om hans snap, så tænker jeg ikke, at det gør noget, hvis du spørger om hans snap. Men jeg syntes virkelig også det er sødt af dig at tænke over, om det måske ikke ville være så fedt for hans kæreste.
Hvis du har lyst til at snakke mere om dette, er du meget velkommen til at skrive ind til os i rådgivningen <3
Mange GirlTalk knus herfra