Marie, 15 år
27. januar 2022
Jeg har sendt nøgenbilleder og fortryder det ikke – er det normalt?
Jeg har sendt nøgenbilleder til en fyr da jeg var lidt yngre, men jeg fortryder det ikke..er det normalt?

GirlTalks svar
Kære Marie
Tusind tak for dit brev og for at dele dine tanker med Girltalk!
Der er ikke noget rigtigt eller forkert i at sende et nøgenbillede til en fyr. Hvis du har lysten til at sende et billede og ikke fortryder det, så er det helt i orden. Du skal gøre hvad du har lyst til og føler dig tryg ved.
Vi er alle forskellige og har forskellige holdningerne til denne snak om nøgenbilleder. Jeg kan derfor ikke helt besvare om det er normalt eller ej om man skal fortryde det eller ikke. Hvis du har følt dig tryg ved at sende disse billeder til en fyr da du var yngre og stadig ikke har noget i mod det, samt ikke fortryder det, så vil jeg vil jeg mene, at det er helt normalt ikke at fortryde det. Og hvis du senere hen kommer til at fortryde det, så er det helt også helt normalt.
Vores følelser omkring ting, vi har gjort kan ændre sig fra dag til dig. Så hvis du ikke fortryder det, så skal du ikke fortryde det. Jeg synes det lyder dejligt, at du føler dig tryg i det.
Jeg håber, at dette gav dig et svar på om det er normalt eller ej. Du skal i hvert fald vide, at det er helt i orden, at man ikke fortryder at have sendt et nøgenbillede.
Mange hilsner Fie, GirlTalk