Mia, 12 år
27. januar 2022
Jeg har været forelsket i en dreng i et et halt år og har fået nej om kærster
Jeg har været forelsket i en dreng i et et halt år og har fået nej om kærster skal jeg stadig være forelsket eller skal jeg lade være med det det er ræt svært at vælge for han er sød🥺

GirlTalks svar
Kære Mia
Tusind tak for dit brev og for at dele dine tanker med GirlTalk! <3
Hvor er det dejligt at du er forelsket i en dreng. At være forelsket er noget helt særligt og noget alle komme til at opleve.
Selvom du har fået et ‘nej’ til om i skulle være kærester, så skal du vide, at det er virkelig sejt at du har spurgt ham om i skulle være det.
Du skriver, at du ikke ved om du stadig skal være forelsket i ham eller om du skal lade vær med det. Selvom du har fået et nej, så ændrer ens følelser sig jo ikke. Dog er det kun dig selv, som ved om du stadig er forelsker eller ej.
Du skriver også at det er svært at vælge, da du stadig synes han er sød. Dette er helt normalt og det er okay stadig at synes han er sød, selvom han ikke vil være kærester. Måske i kunne blive gode venner i stedet for?
Jeg håber at det hele kommer til at gå, og du finder et svar på om du stadig er forelsket i ham eller ej.
Mange hilsner Fie, GirlTalk