Anna, 11 år
08. juni 2022
Jeg skal holde fødselsdag for pigerne i klassen, men nu føles det helt forkert
Jeg skal holde fødselsdag for pigerne i klassen, jeg har delt invitationer u, men det føltes helt forkert nu...
Hvad skal jeg gøre??

GirlTalks svar
Hej Anna
Tak for dit brev. Du skriver, at du skal holde fødselsdagsfest, har sendt invitationerne ud men nu føles det “helt forkert”. Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med, at det føles helt forkert, men her er nogle gæt:
Hvis du er nervøs for at holde fest, så er det helt normalt. Fødselsdagsfester kan betyde rigtig meget, specielt i din alder. Men husk at fester for det meste er rigtig sjove, så længe alle hygger sig. Og du har jo fødselsdag! Så husk at nyde det <3
Hvis det er fordi, at du fortryder, at du holder fødselsdag, så tror jeg det er bedst, at du fortæller det til dine forældre. Måske kan i ændre planerne, så du ikke har det sådan længere. Du kunne også bare fortælle dem omkring dine følelser - nogle gange hjælper det også at få det sagt højt til nogen.
Uanset hvad der skyldes, at det føles forkert, så er du også velkommen til at skrive til vores rådgivning <3
Kærlig hilsen Johanne