Emilie , 11 år
28. april 2023
Er vi forelskede i hinanden?
Jeg kan lidt lig en dreng jeg synes han er sød og han synes jeg er sød men ved ikke helt hvad der sker imellem os vi hygger os mega meget når vi er sammen og alt det der vi griner sammen og skriver sammen og vi synes jo at vi begge er søde men ved ikke helt hvad der sker hvad skal jeg gøre ??

GirlTalks svar
Kære Emilie,
Tusind tak for dit brev! Det er fedt at du tør dele dine tanker <3
Først og fremmest lyder det dejligt at du godt kan lide en dreng, og at han også godt kan lide dig. Det lyder som om at I har det rigtig godt sammen lige nu.
Men jeg kan også godt forstå hvis du synes det er forvirrende og at du ikke helt ved hvad der sker, eller hvad du skal gøre. Når man er i en ny og spændende relation hvor man begge synes om hinanden, kan det nogle gange være svært at aflæse hinandens signaler <3
I brevet spørger du om hvad der sker, og hvad du skal gøre. Det er lidt svært for mig at svare dig på, men jeg kan prøve at gøre det så godt jeg kan. Har du gjort dig nogle tanker om hvad du gerne vil have ud af det der foregår mellem jeg?
De tanker som du deler her i brevet er jo nogle rigtig gode tanker, som du faktisk også kan dele med ham du synes er sød. Måske tænker han præcis det samme, og så kan I sammen finde ud af hvad der sker mellem jer?
Selvom det ikke altid er nemt at fortælle andre om sine tanker og følelser, kan det virkelig være en lettelse når først tingene er sagt og man måske får en afklaring.
Hvis du stadig sidder tilbage og ikke ved hvad du skal gøre, er du velkommen til at skrive ind til Girltalks rådgivning, enten på sms eller chat. Der sidder altid nogle klar til at lytte og skrive med dig <3 Du kan finde det hele på vores hjemmeside.
Jeg håber at det ender godt mellem jer, og lige præcis som du har lyst til <3
Knus og kram
Sara