Filipa, 12 år
23. april 2023
Min venindes første mens!
Okay Hej girltalk min bff hun fik sin menstruation her i lørdags også mit spørgsmål er er der noget jeg kan gøre som at give hende noget eller noget i den stil for det var hendes Aller første og jeg har ikke fået min så ved ikke om jeg skal give hende noget eller hvad jeg skal gøre fordi den er stadig igang vh Filipa:)

GirlTalks svar
Kære Filipa,
Tak for dit søde brev! <3
Du er en rigtig sød veninde for at tænke så meget på din veninde her under hendes første menstruation. Det er en helt ny oplevelse, og kan i den grad være overvældende!
Det er altid dejligt at vide at andre tænker på en, så hvis du gerne vil kan du måske overraske hende med noget du ved hun bliver glad for; måske hendes yndlingschokolade, nogle varme fuzzy strømper eller noget andet som du ved at lige præcis din veninde ville sætte pris på!<3 Du kan også prøve at forestille dig hvad du ville synes var rart når du på et tidspunkt også har din første menstruation.
Dog er det ikke nødvendigt at du skal give hende noget - det er også nok, at du er der for hende og spørger hende hvordan hun har det <3
Held og lykke med det,
Knus fra Hannah