Linea, 14 år
18. april 2023
Bliver det nogensinde til noget?
I lørdags lavede jeg noget med en dreng, lad os kalde vingummi, og vi har skrevet meget sammen siden og sendt hjerter til hinanden. Jeg synes han r sødere end andre og jeg ved ik hvad vi r og ved ik hvordan jeg ka spørge ham..
Jeg vil gerne høre ham om hvad vi r og om der nogen sinde blir noget?..

GirlTalks svar
Kære Linea,
Hvor er det godt du skriver herind hos GirlTalk og deler din situation med os - nogle  gange er det rart med flere  perspektiver på en sag <3
Kærlighed  kan også være lidt sjovt eller udfordrende at skulle forholde sig til.  Det er  en stor ting man kan føle som sommerfugle i maven eller varme i kroppen <3 Der er mange piger, der har skrevet ind om kærlighed før, hvor også har været i tvivl, om hvad de har skullet gøre, så det er en helt normal ting at have mange tanker om <3
Jeg kan forstå på dit brev, at du er rigtig glad for ham fyren, og synes "han er sødere end andre", som du selv skriver. Du skriver, at I har lavet noget sammen og sidenhen sender hjerter til hinanden. Umiddelbart lader det til, ud fra det du skriver, at han også kunne være glad for dig, da I sender hjerter til hinanden <3 Jeg kan også forstå på dit brev, at du ønsker at  blive klogere på, hvordan han også føler for dig. Hvis du har mod på det, som du selv skriver du gerne vil, kunne du eventuelt spørge ham, hvordan han føler for dig, og om der potentielt kunne blive noget mellem jer. På denne måde kan du også få lidt afklaring  på hvad I er, og om der nogensinde bliver noget.
Jeg håber, at du fik svar på det, du gerne ville have svar på <3 Hvis ikke er du selvfølgelig altid mere end velkommen til at kontakte os igen i rådgivningen <3
KÆMPE knus,
Fra Mona <3