isa, 13 år
01. juni 2023
Der er en dreng i min klasse jeg godt kan lide
kære girltalk,
der er den her deng i min klasse som jeg godt kan lide. problemet er bare at jeg ikke kan skrive til ham via snap åbenbart. og det er jo sygt akavet at spørge efter hans nummer. jeg vil bare så gerne have kontakt med ham da jeg flytter skole om 2 uger. hvad skal jeg gøre?og hvad skal jeg sige \/ spørge ham om for at starte en samtale? kh isa

GirlTalks svar
Kære Isa,
Tak for dit brev. Hvor lyder det dejligt, at der er en dreng du godt kan lide <3
Du skriver, at du synes det er akavet at spørge ham om hans nummer. Jeg forstår godt, at man kan være lidt nervøs over at skulle spørge. I stedet for at spørge ham direkte, kunne det så være en mulighed at spørge ham, om der er en anden der har hans nummer? Hvis nu der er en der har det, så behøver du jo ikke selv spørge ham. Hvis ikke der er en der har det, så kan du jo overveje, om det ikke vil være det værd at spørge ham, hvis det betyder, at i kan komme til at skrive sammen <3
Håber du kunne bruge mit svar. Hvis du har lyst til at skrive mere om det, så har vores rådgivning åbent hver aften <3
Kram fra
Maria