Kaya, 15 år
01. januar 0001
Hvem skal jeg vælge?
Hej jeg hved ikke helt hvordan jeg skal skrive det her men jeg bliv forelsket i den her fyr han var fantastisk for mig han fik mig til at ville bliver her lenger og ikke at skade mig selv men ud af det blå siger han at vi skal stoppe med at skrive ikke på en dårlig måde han ønsker mig alt held og lykke i fremtiden og at jeg ikke behøver at blokere ham hvis der sker noget så jeg blokere han ikke men han knuste min hjerte og mange dårlig tanker kom tilbage men jeg hved at det var ikke hans mening og jeg for hjælp med dem nu men nogle måneder senere møder jeg en ny han er sød alt går godt så godt at vi bliver kærester og på nytårsaften vælger jeg at jeg ville blokere fyr nr 1 jeg siger til ham hvorfor og han svarer med nogle lange forståne texter og alt muligt og år han tog fejl at det ikke var best for mig at ham gik men det troede han på det tidspunkt og han siger at han stadig godt kan lige mig og ja jeg kan også lige ham det var derfor jeg ville blokere ham fordi jeg troede han ikke kunne lige mig men han siger år han gerne ville prøve igen og jeg siger jeg skal bruge tid til at tinke fordi jeg har jo en kæreste og ja han er sød men vi snakker ikke samme sprog så vi skal bruge Google oversæt og nogle gange er vores forhold lidt en sidet og det kun er mig der prøver men det er jo ikke fordi han er en dårlig person men måske vil de være beder men Jeg hved det ikke jeg hved ikke hvad jeg skal gøre jeg har snakket med en veninde hun sagde at jeg skulle tage mig tid til at tænke og skrive til fyr nr 1 nå jeg er klar og at jeg er nød til at slappe af og ikke bare Vejle med det samme hvad syntes i at jeg skal gøre fordi kan ikke spise eller gå på toilettet op grund af alt den stress og de to fyrre hved ikke den anden findes

GirlTalks svar
Kære Kaya,
Først og fremmest, er jeg mega glad for, at du skriver til os hos GirlTalk. Du viser et kæmpe mod ved at skrive ind til os, så tak for det!
Jeg tror at der er mange, der kender til den situation du står i. Det er en svær situation, og jeg kan godt forstå, at du synes det er mega hårdt, og at det fylder så meget for dig at du har svært ved at sove og spise. Det er dog rigtig dejligt at høre, at du har en veninde, som du kan dele dine tanker ved, det kan virkelig være en stor hjælp i sådan en situation<3
Jeg tror, at hvis jeg var dig, så ville jeg nok tænke over, hvad du vil have ud af dine forhold. For mig, lyder det som om, at der er noget uafsluttet for dig med fyr nummer 1, som du måske synes er lidt interessant eller lidt velkendt, som du gerne vil udforske?
Det lyder også som om, at du er ret reflekteret om hvilke fordele og ulemper, der er ved dem hver især, så du kan jo også mærke efter hvem du helst vil. Og husk, at det altid er en mulighed, at du ikke vælger nogen af dem, hvis du ikke har lyst til dem<3
Uanset hvad, er det altid godt at mærke efter og følge sin mavefornemmelse - men den kan være svær at mærke midt i alle følelserne. Så hvis du har mulighed for lige at sætte tingene lidt på standby, så du har tid til at mærke uden dine følelser blander sig, så kan det være at du finder den rigtige løsning, som passer til dig.
Hust at du er altid velkommen til at skrive ind til os på chatten eller sms, hvor vi sidder klar til at lytte og tale om lige dét, som du har brug for <3
Kæmpe knus
Caroline