Emmily, 14 år
05. juni 2024
Skal jeg stoppe med at skrive med ham fra Lalandia eller hvad?
Hej
Jeg er i Lalandia med mine veninder og jeg møde den mega søde fyr han er på min alder, jeg har hans snap og vi har stevet meget sammen han kan også lide mig. Men jeg har en i min klasse som flyttet til for ca 3 år sider og har kunne lide han lige siden nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre ham fra min klasse ved ikke jeg kan lide ham men kan virkelig godt,
Pls hjælp ved ikke hvad jeg skal gøre. Skal jeg stoppe med at skrive med ham fra Lalandia eller hvad???

GirlTalks svar
Kære Emmily <3
Tusind tak for dit brev her ind til brevkassen <3 Det er så sejt af dig, at du har lyst til at dele dine tanker med mig <3 Jeg tænker helt sikkert, at der er mange flere, som også kan bruge det her brev til noget, fordi de også kan nikke genkendende til de følelser du sidder med <3 Jeg vil gøre mit aller bedste for at give dig et svar, som du kan bruge til noget <3
Jeg er så glad på dine vegne over, at du har mødt en super sød fyr <3 Du skriver, at I har skrevet meget sammen siden, og at han også godt kan lide dig - hvor er det så skønt for dig <3 Ud fra det du skriver, så antager jeg, at du også godt kan lide ham - det må være så dejligt, at det er gengældt <3 Samtidig skriver du, at du går i klasse med en anden dreng, som også kan lide dig <3 Og, at du faktisk også godt kan lide ham - bare uden han ved noget <3 Som det første skal du vide, at det er helt normalt og at man godt må, kunne lide flere på en gang - det er kun menneskeligt <3
Hvor må det være både dejligt, men også forvirrende, at du har 2 som kan lide dig <3 Jeg kan godt forstå, hvis det er forvirrende for dig at stå i - især når også du kan lide dem begge <3 Jeg sidder og tænker på, om du måske kan mærke en eller anden forskel i, hvordan du har det, når du skriver eller snakker med dem? Måske du oplever de såkaldte sommerfugle-i-maven hvor man kildrer lidt, eller måske du bliver lidt nervøs i deres selskab - det kan også være, at du føler dig mere selvsikker i deres selvskab, at du egentlig har det mere komfortabelt eller rart i deres selskab? <3 Når du mærker efter, kan det være, at der er af drengene som stikker ud i forhold til den anden <3
Det kan også være en ide bare at se tiden an - blive ved med at have kontakt til dem begge, og så mærke efter igen efter noget tid, måske der så er sket en forskel i, hvordan du har det med dem? <3 Det kan også være, at et af de venskaber/forhold slet ikke føles rigtige, eller måske de er gledet ud <3
Det kan også være, at du oplever, at du har brug for at dele dine tanker med nogle andre end mig, og så kan det være en god ide at måske tale med en veninde, om de her drenge - jeg er sikker på, at hun gerne vil lytte, hvis du kom til hende <3
Du er også altid velkommen til at skrive ind til os i rådgivningen, hvis du får brug for nogle at tale med <3 Vi står klar til at besvare alle spørgsmål mellem himmel og jord - og vi står her også, hvis du "bare" har brug for et lyttende øre <3 Jeg håber, at du kunne bruge mit svar til noget <3
Kæmpe knus, Mille <3