
Inddrag GirlTalk i jeres CSR-arbejde
Donation, kampagne, strategiske partnerskaber
Et partnerskab kan tage sig ud på mange måder. Som virksomhed er der gode grunde til at inddrage GirlTalk som en del af en CSR-strategi, hvor øget brand-værdi for både kunder og samarbejdspartnere samt en øget stolthed og samhørighed blandt medarbejdere blot er nogle af de positive ting, et partnerskab kan medføre.
Vi indgår mange typer samarbejder – fra donationer til tid, faglige ressourcer, arrangementer eller specifikke gaver til GirlTalk - men vi lægger vægt på, at alle samarbejder skaber gensidig glæde for både virksomheden, GirlTalk og de mange piger, som vi takket være vores fælles indsats kan hjælpe i en svær tid.
Eksempler på GirlTalks tidligere CSR-samarbejder
-
En kampagne med Esteé Lauder, hvor overskuddet af salg af produkter gik til GirlTalk
-
En kollektion med Envii, hvor overskuddet af salget gik til GirlTalk
-
Envii har sponsoreret 10 afsnit af GirlTalk x Emilie Lilja podcast
-
En charity-walk med 200 deltagere, hvor ADIDAS donerede et beløb pr. deltager til GirlTalk
-
Donation af produkter til de frivilliges julegaver eller goodiebags til diverse events
-
Sponsorarrangement med indsamling til GirlTalk på bl.a. Hellerup Park Hotel med Ole Andersen
-
Danske Bank, der har lagt lokale til GirlTalks 15 års jubilæum og sponsoreret tilhørende forplejning
- Se alle partnere her

Hjælp en pige nu
Giv en enkelt donation i dag
Sådan kan du også støtte

Bank-overførsel
Reg. 9385. Konto 4579553982

Se alle vores samarbejder og partnere
Vi samarbejder løbende med mange forskellige virksomheder. Her finder du en liste med alle vores nuværende samarbejdspartnere.
Etiske retningslinjer
GirlTalks etiske retningslinjer for partnerskaber eller samarbejde med private virksomheder kan læses her.