Hemmeligt,
11. december 2020
Jeg føler, jeg ikke har nogen betydning i denne her verden
Ved ikke helt hvordan jeg skal begynde, altså jeg havde haft en crush, på en dreng siden jeg var 7 år. så var der en nat, hvor jeg skrev til ham at jeg kunne lide ham, men han sagde undskyld, men jeg kan lide... #### dvs min søster, jeg blev sådan virkelig trist. Og begyndte med at græde. Den næste dag, sagde jeg det til min søster. Også skrev min søster til ham, at hun ikke havde det på samme måde. Og nu så tror, jeg han kan lide mig, fordi min søster afviste ham.. Den næste ting er jeg føler virkelig, at folk hader mig, kigger skævt på mig. Jeg kan ikke være mig selv, med mine bedsteveninder fordi jeg føler, hvis jeg gøre vil folk bare, kigge på skævt, og grine jeg føler mig også lidt udenfor. Og her hjemme begynder, jeg tit med at græde jeg, føler mig også utrolig grim. Jeg ville gerne have mere selvtillid, og sige "fuck jer hvis i ik kan lide mig jeg er ret ligeglad". Men det kan jeg ik, jeg føler bare, hele verden hader mig. Jeg føler jeg ik har nogen betydning, i denne her verden.

GirlTalks svar
Kære du
Mange tak for at kontakte os og dele nogle af de ting som fylder i dit liv.
Hvis jeg havde oplevet de ting som du beskriver, så tror jeg også at ville jeg ville begynde at græde. Så jeg kan godt forestille mig at det må være svært at være dig lige nu. Jeg håber at du ved at det er okay at være ked af det, og at vi altid gerne vil lytte til dine tanker. Det er nemlig rigtig vigtigt at dele det som man har på hjerte, for så bliver det nogle gange lidt lettere at bære. Du skriver, at du ikke oplever at kunne være dig selv sammen med dine bedste veninder, og jeg kan derfor forestille mig at du ikke tør dele disse tanker med dem. Hvad tror du de ville sige hvis du var ærlig overfor dem mht. hvordan du har det? Er der andre du ville kunne dele disse tanker med? En forælder, en lærer, eller en anden du stoler på? Her i chatten vil vi også rigtig gerne snakke mere med dig, da det virker som om, du har mange ting på hjerte. Her ville vi kunne snakke mere om fyren og nogle af dine andre følelser.
Du skriver at du ikke føler at du har nogen betydning i denne verden, men jeg ønsker at fortælle dig at det er en løgn du fortæller dig selv, da DU ER VÆRDIFULD. Lige meget hvad folk siger, lige meget hvad du oplever og lige meget hvad du gør. Du vil altid være værdifuld! Skriv til os hvis du er i tvivl, så vil jeg/vi meget gerne minde dig om det igen :)
Kæmpe knus fra Nina, GirlTalk