Mille, 15 år
27. november 2020
Hvordan virker det der chatrum?
Hej jeg vil bare lige vide hvordan det der chat rum virker er det sådan at man snakker med mange mennesker eller bare en og sådan noget. Skal man så også slv snakke... eller kan man skrive noget.

GirlTalks svar
Hej Mille
Hver aften så sidder vi klar bag skærmen til at skrive med dig og andre piger :)
Chatten fungerer lidt ligesom en anonym messenger/SMS-samtale. Det vil sige, at du bliver stillet igennem til en rådgiver, som du kan skrive med og dele dine tanker med. Lidt ligesom, hvis du skrev med en anonym veninde. Så, det er ikke bare et åbent chatrum, hvor alle mulige kan deltage. I er kun to personer der skriver sammen. Jeg håber, det giver mening :)
Du kan læse mere om chatten her: https://girltalk.dk/omchatten
Knus fra Nina