Natascha, 12 år
28. april 2021
Jeg er bange for næsten alt og ked af det
Jeg er bange for næsten alt og jeg er bare ked af det jeg har også fået noget men ved ikke hvad det er kan i hjælpe mig?

GirlTalks svar
Kære Natascha
Det lyder som nogle svære bekymringer du går rundt med, så det er virkelig godt gået af dig at skrive herind.
Når du skriver, at du er bange for næsten alt og generelt er ked af det, hvordan mærker du det så til daglig? Har du lagt mærke til, om der er noget særligt i dit liv der udløser det? F.eks. når du er sammen med mange mennesker, nogle bestemte personer eller når der sker noget særligt omkring dig? Er der sket noget ubehageligt i dit liv, der måske gør dig utryg?
Uanset hvad er det virkelig flot og sejt at du fortæller mig om det - tak for det <3 Er der måske andre i dit liv du kan fortælle om det? F.eks. en forælder, søskende, lærer, veninde eller anden vigtig person i dit liv? Jeg kunne i hvert fald forestille mig, at det ville blive lettere for dig, hvis du ikke skal bære rundt på det alene. Måske kan den du fortæller det til også hjælpe dig videre med, hvordan du så skal få hjælp til at blive glad og tryg igen? Må Det kunne måske være et godt første skridt for dig.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar og husk at du er mere end velkommen til at bruge chatfunktionen, hvis du har lyst til at uddybe dine tanker <3
Knus Rebekka