Medina, 13 år
12. april 2021
Jeg føler mig virkelig forvirret med alt, der sker lige nu
Jeg føler mig virkelig forvirret med alt der sker lige nu... Corona, seksualitet, fremtid og skole

GirlTalks svar
Hej Medina
Mange tusinde tak for dit brev, det er så sejt at du skriver ind. Det lyder godt nok til at være hårdt og forvirrende at være dig lige nu. Jeg får helt lyst til at give dig en kæmpe stor krammer. <3 :-)
Corona, seksualitet, fremtid og skole er nogle meget store emner, der virker til at fylde for dig. Er det noget du deler med andre? Jeg kunne forstille mig at det vil være hårdt at gå med de tanker alene? Det kan evt. være at du har en veninde, familie medlem eller en helt tredje person, du kunne have lyst til at tale med? Jeg ved i hvert fald fra mig selv, at jeg får det meget bedre, hvis jeg får talt med nogle om mine tanker <3
Du er også mere end velkommen til at skrive ind til GirlTalks chat og uddybe dine tanker og følelser <3 <3 <3 Vi vil altid gerne snakke om lige præcis, hvad du har brug for <3
Knus Nanna