Emilie , 11 år
11. august 2021
Jeg er rigtig usikker på min krop
Jeg er rigtig usikker på min krop. Jeg føler at jeg er mega tyk. Ville bare spørge om det er normalt om man vejer 47 kg når man er 147 cm høj
Håber i kan svare

GirlTalks svar
Hej med dig 🙂
Tak fordi du skriver ind ❤️.
Det er helt normalt at være usikker på sin krop! -og måske specielt når man er i din alder. For nu, og i de næste år frem vil din krop virkelig begynde at forandre sig og du vil opleve at gå fra at være en pige til en kvinde. Alle dine veninder og klassekammerater vil også gennemgå denne forandring og det kan være svært ikke at gå og sammenligne og spejle sig i hinanden. Derfor er det altid vigtig at huske på, at vi alle er forskellige og ser forskellige ud. Derfor kan det også være svært at svare på om hvornår man er overvægtig eller ej. Fordi det er så individuelt. Men umiddelbart ud fra det du skriver, så lyder det bestemt ikke til at du er overvægtig.
Vær glad for dig selv og husk at snak pænt til dig selv hver eneste dag, for det fortjener du <3
Hvis du har lyst til at tale om dine tanker omkring din krop, så husk at du altid velkommen til at skrive ind i chatten, så er vi klar til at tage en god snak med dig :-)
Kæmpe knus <3