Anonym, 14 år
01. februar 2021
Er det normalt ikke at have barberet sig, når man er 14?
Er det normalt ikke at have barberet sig forskellige steder på kroppen når man er 14 år gammel?

GirlTalks svar
Kære du
Vi er alle sammen forskellige, så det der er ”normalt” for en, er det måske ikke for en anden. Vores kroppe og udviklingen af dem er meget individuel. Det vigtigste er, at du har fokus på hvad du gerne vil og hvorfor. Har du lyst til at barbere nogle steder på din krop? Hvis ja, hvorfor? Og hvis ikke – så vent. Der er jo intet hastværk.
Du er altid velkommen til at skrive til chatten hvor vi gerne vil tale videre med dig om det.
Ha’ det rigtig godt. Kærlig hilsen Nicola, GirlTalk