Merle, 12 år
19. februar 2021
Her under coronanedlukningen er jeg begyndt og føle mig meget ensom
Hej
Her under corona nedlukningen er jeg begyndt og føle mig meget ensom. For jeg må ikke komme til fodbold som er min y sport og jeg må jo heller ikke komme i skole, mine veninder må ikke være sammen. Jeg håber virkelig ikke jeg er de eneste der har det sådan.
Hilsen "Merle"

GirlTalks svar
Hej Merle
Du er ikke alene. Vi får rigtig mange henvendelser fra piger, der ligesom dig, synes at tilværelsen er “øv” lige nu. Dét at føle sig ensom er ikke en rar følelse, så når du skriver at du føler dig ensom, så kan jeg forestille mig at det må være hårdt. Tak for at du deler dine tanker og følelser med os. Det er nemlig vigtigt at dele de ting som går og fylder indeni <3
Jeg har vedhæftet flere pigebreve, der handler om at føle sig ensom. Måske du kan genkende nogle af deres følelser og tanker?
Brev 1: https://girltalk.dk/pigetanker/2021/2/1/sind-jeg-fler-mit-tit-ensom
Brev 2: https://girltalk.dk/pigetanker/2021/2/1/sind-jeg-syntes-det-er-maget-hrd-i-corona-isr-med-hjemme-skole-jeg-er-begyndt-at-fle-mig-let-stresset-med-at-man-skak-n-at-lave-alle-lektierne
Brev 3: https://girltalk.dk/pigetanker/2020/11/3/relationer-mangler-nogle-og-snakke-med-jeg-er-meget-ensom-fordi-det-er-svrt-og-snakke-med-andre
Vi vil rigtig gerne snakke mere med dig omkring dine tanker og følelser, så du er velkommen til at kontakte os på chatten hvis du har lyst :)
Kærlig hilsen Nina