Elli, 10 år
01. februar 2021
Ikke så mange, der kan lide mig, fordi jeg er anderledes
At der ikke er så mange der kan lide mig fordi jeg er anderledes.
Og fordi min far er anderledes og fordi jeg nogen gange lyver eller over driver

GirlTalks svar
Kære Elli
Hvor er det bare modigt, at du tør skrive til os og være så ærlig. Vi er alle sammen forskellige og på den måde er vi alle sammen ens, men man kan nemt føle sig meget alene. Og det er ikke en rar følelse.
Når man føler sig anderledes, kan det være svært at huske, hvor kedeligt det ville være, hvis vi alle sammen var helt ens. Du er unik og du er altid god nok præcis som du er. Men vi er her, når du bliver i tvivl, og på chatten vil vi rigtig gerne høre mere om dig, din far og hvorfor du nogle gange lyver og overdriver. Det kan være rigtig rart at tale med nogen om det. Hvis du logger på chatten på Girltalk.dk kan den minde dig om, hvornår vi åbner på chatten.
Kærlig hilsen Nicola, GirlTalk