Anonym,
01. februar 2021
Jeg føler mig begrænset af min angst og depression
Jeg føler mig begrænset af min angst og depression, men kan ikke snakke med NOGLE. Det føltes som om jeg er fanget i en ond cirkel og at fokusset hos folk, ligger hos min lillesøster, der gennemgår et forløb grundet hendes selvmordstanker og angst. Hvad stiller man op i en situation, hvor et råb om hjælp, bliver druknet i et råb om hjælp?

GirlTalks svar
Kære dig
Tak fordi du skriver. Det er så godt at du tager dig mod til.
Du fortæller om din lillesøster og hvor meget opmærksomhed hun får fordi hun har det svært. Det kan være så svært at være dig, fordi du måske bliver fanget i dine egne behov samtidig med at din lillesøster har det svært. Der kan opstå tusind tanke når der sker så meget i tanker og følelser.
Du er ikke alene og det er godt at du skriver til os. Ved du at der også er åbent på chatten? Måske vil det være godt for dig at lette hjerte og blive hørt?
Hvis du har mod på det, kan det også være at du kan række ud til din mor eller far og fortælle at du har brug for tid fra dem?
Kom ind til os og lad os tale lidt mere.
Kærlig hilsen Anna