Emma, 12 år
01. februar 2021
Jeg har nogle tanker, som jeg ikke kan få ud
Jeg har det svært fortiden og har nogen tanker og dem kan jeg bare ikke få ud......? Hvad gør jeg?

GirlTalks svar
Kære Emma.
Tak for dit brev - det er et modigt skridt at tage, at skrive ind til Pigetanker, når man har det svært. Jeg vil råde dig til at tale med nogen, du har nær. En god veninde, en søskende, dine forældre, en god klasselærer. Jeg er sikker på, at de gerne vil lytte til, hvad du går og tumler med.
Ellers er GirlTalks chat åbent alle ugens dage til en snak om, hvad der rører sig indeni. Der sidder nogle søde piger klar, til at skrive med dig.
Kærlig hilsen fra Nikoline, GirlTalk