Elli, 10 år
02. februar 2021
Jeg vil ikke være i verden mere
Jeg føler ikke jeg har så mange venner og jeg lyver også meget
Og jeg vil ikke være i verden mere. Og jeg gerne skifte skole. Tusind tak hvis bedsvare min besked.

GirlTalks svar
Hej Elli
Mange tak for din besked <3
Jeg ved ikke om du har set svaret til dig, fra Nicola, min søde kollega? Der er et link her: https://girltalk.dk/pigetanker/2021/2/1/relationer-at-der-ikke-er-s-mange-der-kan-lide-mig-fordi-jeg-er-anderledes
Hvor er det sejt at du skriver ind til os. Særligt når at livet ikke er så sjovt lige nu, og du kæmper med mange svære tanker og følelser.
Hvis du logger på vores online chat i aften, så vil vi rigtig gerne tale mere med dig! Hver aften så sidder der et hold af unge frivillige piger klar til at chatte. Disse samtaler er anonyme og du kan derfor dele alle dine tanker og følelser. Vi vil rigtig gerne lytte og vejlede. Det er nemlig aldrig fedt at være alene med mørke tanker. <3
Kærlig hilsen Nina