Pigen der er bange,
02. februar 2021
Pigen, der er bange
Pigen der er bange
jeg er bange for hvad andre tænker om mig
jeg er bange for om jeg gør noget forkert
jeg er bange for hvad dem fra min klasse skal til at sige til mig
jeg er bange for hvad der sker når jeg bliver ældre
jeg er bange for hvad der sker i morgen
jeg er bange for om jeg er god nok
jeg er bange for at folk syntes jeg er underlig
jeg er bange for hvad der kommer til ske
jeg er bange for hvordan min død kommer til at være
jeg vil dø
jeg vil have de værste sygdomme i verden
jeg vil have smerter til jeg dør
jeg er dum
jeg er grim
jeg er ond
jeg er fanget i mine tanke
jeg er intet
jeg er ikke en ven
jeg er ikke en nogen kan holde af
jeg er ikke en der har en fremtid
jeg er ikke en folk kan lide
jeg er ikke en der fortjener et liv
jeg er ikke en der fortjener kærlighed
JEG FORTJENER IKKE AT LEVE

GirlTalks svar
Kære Pigen der er bange
Ud fra det du skriver bliver det tydeligt for mig, at du går med mange tunge og mørke tanker. Derfor vil jeg gerne sige tak for at dele dem med os. Det er rigtig vigtigt at dele og dét kræver mod. Du er modig.
Du deler rigtig mange tanker og følelser, som vi rigtig gerne vil snakke mere med dig om. Jeg vil derfor gerne invitere dig på chatten i aften, således at vi kan få skrevet om nogle af disse emner. Du er også rigtig velkommen flere aftener på chatten. Du er ikke alene. Vi vil rigtig gerne være her for dig, da vi tror på, at du er værdifuld. Der er intet i verden, der kan fjerne din værdi. Du fortjener at leve. Der er INTET i verden, der kan ændre på dét faktum.
Vi møder mange piger, som oplever at have lignende tanker og følelser, derfor henviser jeg til også at læse nogle af vores tidligere henvendelser, såsom:
1. https://girltalk.dk/pigetanker/2020/11/27/sind-hvor-dag-nr-jeg-skal-sove-begynder-jeg-og-grdedet-er-ikke-fordi-jeg-er-bange-for-at-sove-jeg-fler-mig-bare-s-dumensomforrdt-stresset-og-deprameret
2. https://girltalk.dk/pigetanker/2021/1/4/sind-jeg-har-virkelig-mange-selvmordstanker
3. https://girltalk.dk/pigetanker/2020/11/13/sind-tror-aldrig-jeg-bliver-lykkelig
4. https://girltalk.dk/pigetanker/2020/11/12/sind-jeg-har-det-rigtig-svrt-psykisk-og-ligemeget-hvor-jeg-kommer-hener-s-fler-jeg-mig-alene-dum-og-ubetydelig
5. https://girltalk.dk/pigetanker/2020/11/13/sind-jeg-har-det-virkelig-mrkeligt-og-har-hele-tiden-en-ubehagelig-flelse-af-intethed-men-alligevel-et-slags-monster-der-kigger-p-mig-og-kommer-med-tanker-til-mig
Vi håber at møde dig på chatten i aften <3
Kærlig hilsen Nina