Annonym, 11 år
18. maj 2021
Jeg er i tvivl om, om jeg kan stole på den nye pige i klassen
Hej der er lige kommet en ny pige i klassen men jeg er virkelig meget i tvivl om jeg kan stole på hende og jeg har lige mistet min bestie så har ikke nogen at snakke med

GirlTalks svar
Kære dig
Tusind tak for at dele dine tanker med mig.
Jeg er ked af at høre, at du føler du ikke har nogen af snakke med for tiden, men jeg synes at det er mega sejt at du skriver ind og deler dine tanker og følelser her <3 Har du før oplevet at du pludselig ikke kunne stole på, som du er bekymret for gentager sig?
Det tager ofte noget tid for at tillid bliver bygget op mellem venner og veninder, og det er helt naturligt. Jeg kender selvfølgelig ikke den nye pige, eller resten af klassen, men hvis du har mod på det, kan du prøve at undersøge det nærmere. Du kan prøve at sidde ved siden af hende i klassen, eller måske spørge om hun vil være med til at lave noget hyggeligt i frikvarteret, eller efter skole? ;)
Husk at du altid velkommen til at skrive ind til vores chat, hvor vi rigtig gerne vil høre mere om dine tanker og oplevelser <3
Knus fra Monica