Pige, 11 år
03. maj 2021
Jeg føler, at folk synes, jeg er den grimme i klassen
Jeg føler at folk syndes jeg er den grimme i klassen og jeg syndes at jeg er tyk selvom jeg er altfor tynd

GirlTalks svar
Hej søde du <3
Hvor er det bare godt og sejt af dig at skrive ;) Det er jeg glad for <3
Det lyder ikke fedt, at have disse tanker.. Men du skal vide, at du ikke er den eneste <3 Vi skriver med mange piger i chatten, der kan opleve at have en lignende følelse.
Du skriver, at du føler at folk fra din klasse synes du er den grimmeste. Det lyder ikke som en rar følelse <3 Nogle gange kan vi godt gå rundt og tænke og føle hvad vi tror andre synes om os. Men det er ikke altid vi kan være helt sikre på hvad andre tænker. Har du overvejet at tage en snak med din forældre eller lærer om hvordan du har det? Det kan godt være svært, men jeg tror på at du kan gøre det <3 Du lyder til at være en mega sej pige ;)
Du skriver, at du selv synes at du er tyk, selvom du er alt for tynd. Men det er måske en rigtig god ide, at lytte til, hvad din krop fortæller dig?
Jeg har virkelig lyst til at give dig en kram lige nu <3 Det er så sejt at du skriver det herinde.
Hvis du får brug for at snakke mere om det, er du altid velkommen i vores chat. Vi sidder rigtig mange søde rådgivere, der er klar til at lytte til dig :)
Knus
Anna