Anonym,
10. maj 2021
jeg syntes at det der empowR lyder som noget for mig men er kun 12, kunne det være en mulighed jeg stadig kunne være med eller hvad?
Kære girltalk jeg syntes at det der empowR lyder som noget for mig men er kun 12, kunne det være en mulighed jeg stadig kunne være med eller hvad?

GirlTalks svar
Kære dig
Tak for dit brev og tak for dit spørgsmål. Der er sikkert mange piger derude som går og tænker over det samme. For som du selv skriver, så står der på vores hjemmeside, at man skal være i alderen 13 - 16 år for at tilmelde sig til EmpowR. Men mit råd til dig er, at jeg synes du skal prøve at tilmelde dig alligevel. Så kan det sagtens være, at du alligevel kan komme på et hold.
Vi starter først nye hold op igen efter sommerferien, så du når også lige at blive lidt ældre 😉
-Og til jer andre som læser med, som måske ikke ved hvad Empowr er, så er det for dig, der er interesseret i hygge, grin og ærlige snakke samtidig med at du lærer dig selv bedre at kende. I EmpowR mødes du med en lille gruppe piger, hvor I lytter og taler om det, der optager jer. For der er så meget, der faktisk er helt normalt, men som slet ikke føles normalt. Det hjælper, når vi taler om det. <3
Se om der er EmpowR i nærheden af dig og tilmeld dig her sammen med dine forældre https://girltalk.dk/empowr
Jeg håber du får en plads på et hold, det vil du ikke fortryde!
Kæmpe krammer fra kathrine <3