R,
11. maj 2021
Mig og min kæreste slog op i går, men jeg elsker ham stadig
Mig og min kæreste slog op i går har det virkelig dårligt fordi jeg stadig elsker ham hvad skal jeg gøre?

GirlTalks svar
Kære R
Tak, fordi du skriver ind og deler dine tanker med mig <3
Jeg er rigtig ked af at høre, du har det dårligt, det lyder til at være nogle svære følelser, du går med <3 Det er aldrig sjovt at slå op med en kæreste, og jeg forstår virkelig godt, du er ked af det.
Når man oplever kærestesorger, har man ofte brug for at tage sig tid til at hele, før man føler sig helt glad igen. Jeg tror, det er vigtigt, du det næste stykke tid passer på dig selv og giver dig selv lov til at være ked af det, når du kan mærke, du bliver det.
Jeg har selv prøvet at have kærestesorger, og for mig blev de nemmere at tackle, når jeg delte mine følelser med mennesker, jeg havde tæt på. Måske, du har veninder eller familie, som du er tæt på, som du kan dele dine tanker og følelser med? Følelser og tanker har det ofte med at blive lettere at være i, når man deler dem med andre <3
Husk, du altid er velkommen til at skrive til os igen - måske på chatten eller sms - så vil vi rigtig gerne være her for dig, lytte til dig og rådgive dig bedst muligt.
Jeg sender dig en masse kram og positive tanker <3
Kærlige hilsner
Mathilde