Anonym,
10. marts 2021
Jeg er forelsket i en fyr, men han afviste mig og fortalte det til sine forældre
Hej allesammen, mit problem: jeg er sygt forelsket i en fyr, han mega sød, jeg tog endelig mod til mig og skrev mine følelser til ham. Han afviste mig for hårdt!! Og sagde det til sine forældre og sagde jeg havde gjort et eller forkert(det forstå jeg ikke fordi jeg skrev den sødeste besked) så hans forældre skrev til mine forældre. Nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre, mine forældre vil snakke med mig. GIRLTALK PLEASE SVAR HURTIGT har brug for hjælp. VH den nervøse pige😓

GirlTalks svar
Kære du
Tak fordi du skriver ind med dit problem. Det kan både være super dejligt at være sygt forelsket, men også virkelig hårdt, hvis følelserne ikke er gengældt. Så først og fremmest vil jeg bare sige, at jeg syntes det er virkelig sejt, at du har turde fortælle ham, hvad du føler i en sød besked!
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men min erfaring er, at piger ofte er bedre til at sætte ord på deres følelser end drenge er. Det er måske også noget du har oplevet? Du har jo slet ikke gjort noget galt, ved at skrive en sød besked til en sød fyr. Tvært i mod.
Nu ved jeg ikke hvad han har fortalt til sine forældre, eller hvad hans forældre har sagt til dine forældre. Så det kunne du jo starte med at spørge dine forældre om? Jeg tror de fleste har oplevet at være forelsket i en, som ikke gengældte følelserne. Det er helt sikkert også noget dine forældre har oplevet, så de vil bare være glade for, at du fortæller dem din side af historien.
Hvis du har brug for at snakkede videre, så er du altid velkommen til at skrive ind til chatten.
Virtuelt kram
Hannah