Laura, 14 år
04. november 2021
Jeg har det virkeligt dårligt med mig selv, tænker dårligt om mig selv. Jeg føler ikke at jeg høre til nogle steder her.
Jeg har det virkeligt dårligt med mig selv, tænker dårligt om mig selv. Jeg vil ikke dø men jeg kan ikke lade vær med at tænke på det. Jeg fortjener ikke at være her. Jeg er bange for ikke at vågne up men på den anden side håber jeg at jeg ikke gør. Jeg er ikke accepteret i min familie for den jeg er, heller ikke i klassen. Jeg føler mig som en fiasko, idiot og meget mere. Jeg burde ikke havet været født:( jeg føler ikke at jeg høre til nogle steder her. Jeg prøvet at blive bedre men mine tanker ødelægger det hele.

GirlTalks svar
Tusind tak fordi du skriver ind til pigetanker – det er rigtig modigt og sejt at du har lyst til at dele dine tanker <3
Det lyder til, at der er rigtig meget der fylder for dig og jeg forstår godt, at det er nogle rigtige svære tanker at gå rundt med. Du skal vide, at alle fortjener at blive accepteret for den man er og du fortjener hvert fald at være her <3
Jeg synes hvert fald på ingen måde du er en fiasko eller en idiot. Tværtimod er det helt vildt flot og modigt, at du har skrevet ind til os. Det kan være rigtig rart at dele sine tanker med andre det kender jeg hver fald fra mig selv. Jeg ved godt, at det kan være rigtigt svært at åbne sig op over for andre og dele sine tanker, men det kan også føles rigtig godt at få talt om alt det der fylder og ingen fortjener at gå rundt med svære tanker alene – heller ikke dig <3. Måske har du en veninde som du føler dig tryg ved som du kan dele de her tanker med?
Hvis du har brug for at dele dine svære tanker og følelser er du altid velkommen til at skrive ind til vores chat. Vi vil altid gerne lytte til dig og være der for dig når du synes dine tanker bliver for svære.
Varmeste hilsner,
fra Cecilie