Pige, 16 år
01. november 2021
Jeg mødte en dreng og jeg er bange for, at han har opgivet mig og han aldrig kommer tilbage igen
Jeg mødte en dreng for meget lang tid siden. Han viste mig meget interesse, men jeg viste ham ingenting. Selvom jeg virkelig godt kunne lide ham. Det er sket to gange.
Jeg er bange for, at han har opgivet mig og han aldrig kommer tilbage igen.

GirlTalks svar
Kære dig,
Tak fordi du skriver ind og deler dine tanker og følelser her <3
Det lyder som om, at der er en masse bekymringer omkring om at han har opgivet dig eller ikke kommer tilbage som fylder hos dig. Det tænker jeg må være nogle svære ting at gå med, så tak fordi du deler dem.
Uden at jeg kender dig, ham eller hele historien, så er det første jeg tænker på, om du har haft tænkt over hvorfor du mon ikke viste den samme interesse overfor ham, selvom du virkelig godt kunne lide ham? Jeg tænker at der er noget vigtigt i den tanke og der kan selvfølgelig være flere årsager til det, f.eks. at man kan være bange for at blive såret. Men det ved jeg ikke, om er tilfældet for dig <3
Derudover så bliver jeg lidt nysgerrig på hvad det betyder for dig at være bange for at han har opgivet dig eller ikke kommer tilbage. Hvad sker der hos dig hvis det er tilfældet? Og kan du forhindre det i at ske, ved måske selv at række ud efter ham og vise ham at du godt kan lide ham?
Ved at tænke over de ting jeg har skrevet, så tror jeg at du vil få mere klarhed over hvad du egentlig føler og tænker om det hele.
Jeg håber at mit svar har kunne skabe nogle refleksioner hos dig som kan hjælpe dig mod det du gerne vil <3
Hvis du har brug for det, kan du altid skrive ind til rådgivningen!
Kærlig hilsen
Maaike