Ciara, 12 år
14. oktober 2021
Jeg ved ikke, hvorfor jeg begyndte at græde i skolen
Jeg ved ik hvorfor men jeg begyndte og græde i skolen igår og min lærer spørge hvorfor men jeg ved det ik jeg græd bare uden nogen grund

GirlTalks svar
Kære Ciara
Hvor er det godt at du skriver herind. Det er så fint, at du fortæller om, hvordan du har det men har svært ved at forstå, hvorfor du reagerer sådan. Jeg ved, at der er mange der kan have det sådan, så godt, at du deler det her. Det kan andre piger også få noget ud af.
Jeg vil ønske at jeg kunne give dig et kæmpe kram.
Jeg kender tit godt selv, at man kan være ked af det og ikke vide hvorfor. Det kan være enormt underligt og frustrerende ikke at kunne finde en grund.. Jeg siger tit til mig selv når jeg oplever det, at det er okay, at der ikke er en grund altid. Jeg tænker tit, at det kan være min krop giver slip på nogle følelser som ligger under overfladen. Det kan være, at det måske kan give dig lidt ro at tænke med sådan nogle tanker. Det er i hvert fald helt okay at have det sådan og noget jeg tænker, at vi er mange der oplever. Hvis du har brug for at skrive mere om hvordan du har det er du altid velkommen til at bruge Girltalks chat, hvor at du kan skrive videre om det.
De bedste Hilsner
Fiona, Girltalk rådgiver