Frida, 13 år
24. januar 2022
Jeg har lige brugt min første tampon, men jeg synes det føles lidt underligt. Er det normalt?
Hej, jeg har lige brugt min første tampon, men jeg synes det føles lidt underligt. Er det normalt?

GirlTalks svar
Kære Frida,
Mange tak for dit brev til GirlTalk <3
Dejligt, at du deler med os. Det er helt normalt, at man synes, at det føles lidt underligt første gange man bruger en tampon. Og det kan også føles underligt de første mange gange. Man skal vende sig til følelsen og ikke alle vender sig til den.
Så husk, at hvis du ikke føler at tampon føles behageligt, så kan du prøve noget andet som et bind. Hvis du har flere spørgsmål, så skriv til os igen og også gerne på chatten.
De kærligste tanker,
Cornelie, Chatrådgiver hos GirlTalk