Klara, 15 år
27. januar 2022
Onani – er det normalt for en pige?
Jeg begyndte at onanere som 12 årig, er det normalt. Og er det overhovedet normalt at onanerer som pige??

GirlTalks svar
Kære Klara
Tusind tak for dit brev og for at dele dine tanker med GirlTalk!
Først og fremmest skal du vide, at det er helt normalt at onanere som pige. Dog er der ikke mange piger, der snakker højt om det. Men derfor skal du vide, at det er helt normalt. Hvis du har lyst til at onanere, så skal du blot fortsætte med dette, ligesom det er helt normalt hvis du ikke har lysten til det.
Både drenge og piger begynder ofte at onanere når man kommer i puberteten. Det er derfor helt normalt, at du begyndte da du var 12 år. Det er en god måde for både drenge og piger, at lære sin krop bedre at kende på.
Hvis du har flere spørgsmål, så er du altid velkommen til at skrive til os på vores chat eller SMS. Så sidder vi klar til at hjælpe.
Mange Hilsner Fie, GirlTalk