Cecilie, 15 år
01. januar 0001
Jeg er ked af det og mangler bare at komme ud med det
Hejsa
Jeg har været meget igennem her de sidste to år og har været meget på rørt af det, nogle gange. Jeg har heste og de betyder alt for mig, det sker dsv nogle af de bliver syge og skal aflives og dsv har jeg nu mistet 3 de sidste 2 år. Der udover brændte vores udbygninger også engang tilbage i maj 2020. Og det var ligesom her det hele startede…..
Jeg græd meget og ofte faldt grædende i søvn, men nu er det som om jeg ikke har flere tåre at græde. Jeg er ked af det og mangler bare at komme ud med det på en eller anden måde, så jeg har cuttet. Det føltes da bedre efterfølgende men det var bare ikke som om det var nok for det var ikke i tristhed jeg gjorde det, det var nærmest i vrede og frustration over de mange dårlige ting der er sket i fortiden
Jeg har fortrudt jeg cuttede mange gange og vil aldrig gøre det mere!!
PS har du en god Foundation der kan dække de røde ar?
Hilsen…….

GirlTalks svar
Kære Cecilie <3
Først og fremmest tusind tak for din besked. Jeg er virkelig glad for, at du skriver herind og deler din historie med mig.
Det virker som om, at du har et nært forhold til dine heste, og det lyder bare virkelig dejligt. Derfor gør det også ekstra ondt, når der sker dem noget – det kan jeg godt forstå. Det er helt okay at være meget ked af at miste et dyr, det kan jo føles som en nær ven. Jeg er sikker på, at der er rigtig mange, der kan genkende den følelse.
Det lyder som om, at du har været nogle svære ting igennem de sidste par år, og det har gjort dig meget ked af det og mundede ud i, at du kom til at cutte. Det er ikke altid til at vide, hvorfor man cutter, men det virker som om, at du godt er klar over, hvor dine triste følelser kommer fra. Jeg synes, det er virkelig flot, at du kunne holde op med at cutte igen, og at du har taget en beslutning om, at det ikke er noget, du vil vende tilbage til.
Du skriver, at du har været vred og ked af det over alle de ting, der er sket i fortiden, og det forstår jeg godt. Men det virker også som om, at du er klar til at lægge fortiden bag dig og se fremad. At være bevidst om de svære ting er en virkelig god start, når man skal prøve at få det bedre. Jeg er sikker på, at alt bliver godt igen <3
Ps. Du er altid velkommen til at skrive ind til Girltalks rådgiving, hvis du mangler en at snakke med og har brug for at komme ud med tankerne og følelserne, så de ikke hober sig op igen <3
Kram fra Sofie