anonym, 16 år
02. november 2022
Spørgsmål til sex
Kære sødeste Girltak.
Først og fremmest mega fedt koncept! Jeg er vild med, at jeg bare kan skrive når noget går mig på. Nu til mit spørgsmål!
Hvordan giver man en god hånder og sutter?
På forhånd tak <3

GirlTalks svar
Hej og velkommen til,
Tak for de søde ord, vi er glade for at du skriver ind <3
Jeg har desværre svært ved at uddybe et godt svar til dig, da der ikke findes et rigtigt eller forkert svar på det du spørger om. Det kan være meget individuelt hvordan noget føles rart, og derfor er mit bedste svar at du må tale med din partner om det. Det kan virke lidt grænseoverskridende, men det er nemmeste og bedste måde, hvorpå du finder ud af hvad din partner er til.
Derudover kan du overveje at tale med nogen om deres erfaringer, eller finde viden på nettet. Sexlinjen kunne være et godt bud på dette.
Jeg håber, at du stadig fik noget ud af at skrive til os, og du er altid velkommen til at skrive ind til rådgivningen.
De bedste hilsner fra Matilde.