Therese, 13 år
11. august 2023
Jeg har fundet ro i mig selv
Hej girl talk
Jeg de sidste par år skrevet meget til jer, om krop, venner, selvskade, skoleskift osv
I den klasse jeg var flyttet til gik det ikke lige så godt men da jeg kom i 7 klasse skiftede jeg skole til en overbygnings skole og der går det rigtig godt, jeg har fået en kæmpe vennegruppe med de bedste personer i verden
Jeg gør ikke længere selvskade og har det lidt bedre med min krop, jeg har også fået en kæreste, ham elsker jeg virkelig
Jeg har fundet ro i mig selv
Og jeg skal nu til og i 8 klasse, glæder mig
Tænk at der kun er 2 år tilbage af folkeskolen!
Jeg er også begyndt at ride på vores naboers heste og passe dem og sådan, det elsker jeg virkelig!
Jeg rider tit ture med en af mine bedste veninder nellie❤️
Jeg er også begyndt at snakke med min bedste barndoms veninde igen det er rigtig dejligt
Girltalk har virkelig gjort en stor forskel for mig i mit liv!
Fra Therese

GirlTalks svar
Kære Therese,
Tusinde tak for at du har skrevet ind til os! Jeg blev meget rørt over at læse dit brev. Det er rigtig dejligt at vi hos GirlTalk har kunne hjælpe dig igennem nogle svære tanker de seneste år <3
Det er så dejligt at vide, at du har fået det bedre både i forhold til vennerne i din nye klasse, din kæreste men ikke mindst dig selv og at du har fået det bedre indeni. Det er så vigtigt at finde den ro i sig selv, så det er jeg virkelig glad for at du har. Det fortjener du virkelig! <3
Det lyder som om, at du også har nogle gode ting i vente, både med at du skal starte i 8 klasse og også snart er færdig med folkeskolen ! Jeg håber at du vil nyde dine sidste år af folkeskolen og ride en masse på din nabos heste - hvor lyder det bare skønt!
Jeg ønsker dig al det bedste fremover og igen mange tak for at dele dine fremskridt med os! Det er så dejligt for os rådgivere i GirlTalk, at vide at vores arbejde hjælper jer, som skriver ind <3
Husk at du stadig altid er velkommen til at skrive ind til os uanset om hvordan det går! <3
Mange kærlige sensommer hilsner,
Olivia