Lilly, 15 år
01. januar 0001
Mor opdagede mig i at have sex
Hej har haft sex med en dreng midt om natten. jeg trode ik min mor var hjemme for hun sagde først hun kom hjem kl 14.00 dagen efter men lige pludselig stod hun i døren det var så pinligt dagen efter tog hun min tlf og sex legetøj hun råbte i flere timer og hvordan jeg havde sex legetøj.

GirlTalks svar
Hej Lilly
Tak for dit brev <3 Det er super sejt, at du skriver ind til os og deler din historie. Jeg er sikker på, at der er mange andre, som har oplevet noget lignende, der også har gavn at at høre din historie.
Jeg kan godt forstå, at det har været en ubehagelig oplevelse. Det er ikke rart at opdage, at ens mor er hjemme, når man troede at man var alene hjemme, og har haft en dreng til at overnatte. Det kan føles meget grænseoverskridende, så din følelse af at det har været pinlig er helt forståelig.
Jeg kan godt forstå at det ikke er rart, at din mor har råbt op af dig. Det kan være, at det virkelig kom bag på hende og hun gik lidt i panik. Måske kan du prøve at snakke med hende mere stille og roligt, når det hele har lagt sig lidt? Det kan være, at det vil hjælpe og også berolige hende lidt, hvis du deler dine tanker med hende. Hun har måske også nogle gode råd til dig.
Jeg håber, at du kunne bruge svaret til noget, og så skal du vide at du er meget velkommen til at skrive til os i rådgivningen hvis du har lyst til at tale mere om det, eller har andet på hjertet <3
Knus Anna