kianna, 14 år
18. januar 2023
Hvordan onanerer man?
Hvordan onanere man
Hej Girltalk.
Jeg er en pige der ikke har prøvet at onaner men gerne vil men jeg ved ikke hvordan jeg gør.
Jeg har læst jeres guide men jeg syntes ikke at den hjalp mig.
Håber i vil hjælpe
Hilsen Kianna
Tak på forhånd

GirlTalks svar
Kære Kianna
Mange tak for dit brev. Hvor er det dejligt, at du skriver ind til Pigetanker!
Først og fremmest må jeg sige, at det er virkelig sejt af dig at skrive herind, når du er i tvivl om onani. Det er du langt fra alene om at tænke på, og vi skriver med mange piger, som har det på samme måde.
Hertil må jeg sige, at der ikke findes én rigtig måde at onanere på. Det er fedt, at du har prøvet at læse vores guide, men onani er en meget individuel ting, så det kan sagtens stadig være forvirrende at finde hoved og hale i. Mit bedste råd vil være, at du prøver dig frem og rører ved din krop på en måde, som føles dejligt for dig.
Jeg har også lige fundet en god guide fra ViUnge her - måske den kan hjælpe mere? Uanset hvad så er det helt okay at det tager tid, at finde ud af hvad der føles rart for dig. Mange piger og kvinder, har oplevet at det kan være svært at finde ud af, så bare tag det roligt og prøv dig frem <3
Husk på at du også er meget velkommen til at skrive ind til os på chatrådgivning eller SMS -Der er jeg eller en af mine seje og søde kollegaer klar til at skrive med dig, og hos os er der ikke noget, som er for stort eller småt at skrive om!
Jeg ønsker dig en rigtig dejlig aften!
Mange knus fra Kamilla