Anonym pige❤️, 15 år
01. januar 0001
Hvad skal jeg gøre med onani når jeg starter på efterskolen?
Hej Girltalk.
I have a problem. Jeg onanere hver dag, sådan cirka. Har bare lysten til det hele tiden, og det føltes bare så rart og dejligt og gøre ved sig selv, og man får en meget bedre følelse i kroppen bagefter, af en eller anden art, og jeg er begyndt ikke at kunne sove, før jeg har gjordt det mindst en gang om aftenen. Det er bare så RART💗
Men der er så det, at jeg skal på efterskole efter sommerferien her, og der kan jeg jo ligesom ikke rigtig onanere, lige før jeg går i seng, jeg er virkelig i panik over det. Føler ikke det er så rart når man gør det ude i badet, og i sær ikke hvis man siger lyde engang i mellem.
Undskyld, for det lidt særlige brev, med nogle lidt specielle ting skrevet i det. Men aner bare ikke hvad jeg skal gøre, når jeg kommer på efterskole, for det er bare så rart at onanere, og kan ikke få ro i kroppen om aftenen, før jeg har gjordt det. Så What to do.💗
Kh. Den lidt tvivlsomme pige💗

GirlTalks svar
Kære du,
Først og fremmest skal du overhovedet ikke undskylde for at skrive ind til os! Jeg er bare virkelig glad for, at du rækker ud og deler dine tanker med mig - det er utroligt modigt!
Det lyder helt vildt spændende, at du skal starte på efterskole, men jeg forstår godt, hvorfor der pludselig kan flyve en masse tanker gennem hovedet. Du skal bare vide, at der er intet forkert i det, som du går rundt og føler <3
Hvor er det bare dejligt, at det føles rart at onanere. Det er en meget naturlig ting, så det er er så fedt, at du tør være så ærlig overfor mig. Onani er virkelig en god måde at lære sin egen krop og ikke mindst sine egne grænser godt at kende. Men som du også selv siger, så er onani mere privat, hvor man kan nyde sig selv og din egen krop. Så på en efterskole med mange mennesker kan det måske godt være svært at finde plads og tid til det personlige rum - men jeg tror ikke, at det er umuligt.
Der kommer helt sikkert tidspunkter, hvor du kan være alene, og der synes jeg bare, at du skal bruge tiden på lige dét, som du har lyst til. Det kan både være til onani, og til bare lige at få pustet ud og få noget ro på. Det bliver måske ikke lige så ofte, som når du er derhjemme, men så kan du måske bruge tiden på at udforske forskellige fantasier, mens du venter. Det kan der også være meget spændende, og så nyder du det måske endnu mere, når du så endelig kan onanere.
Med tiden når du har lært dine roomies lidt bedre at kende, så kan du også prøve at spørge, om du lige må få et øjeblik for dig selv om aftenen en gang i mellem. Det vigtigste er bare, at du ikke overskrider dine egne eller andres grænser!
Jeg håber, at du kan bruge mit svar. Hvis du har lyst til at læse mere, så har vi på vores hjemmeside GirlTalk.dk en masse viden om både krop, onani og meget mere. Du er også altid velkommen til at skrive ind til vores rådgivning, der har åbent hver aften <3
Kærligste hilsner
Katrine