Nanna , 12 år
06. juni 2023
Jeg skal have huller i ørene
Hej girltalk ved ikke om det her er et godt nok brev men anyways.
JEG VIL SYYYYYYYGT gerne have huller i ørnene har prøvet det før og må også for mine forældre men vi kan ikke finde noget sted i Kalundborg så kender i nogen steder?
Pls svar for ville gerne have huller i ørnene i sommerferien der starter hos mig den 23 juni så pls hjælp :)
-Nanna

GirlTalks svar
Kære Nanna
Tak for dit brev. Det lyder da så fedt, at du skal have lavet huller i ørene i sommerferien. Du kan få lavet huller i ørene mange forskellige steder i landet. Nogle guldsmede laver huller i ørene i deres forretninger, så du kan måske ringe til din nærmeste guldsmed og spørge om de laver huller i ørene?
Ellers ved jeg, at smykkebutikken Pilgrim laver huller i ørene i deres butikker. Der ligger et par stykker rundt omkring. Hvis du googler, så er jeg sikker på, at du kan finde en butik forholdsvis tæt på dig.
Jeg håber du finder et sted og når det i din ferie! Held og lykke med det og rigtig god sommer til dig <3 Husk at vi også har åbent i vores onlinerådgivning hele sommeren, hvis du har brug os <3
Alt det bedste,
Mathilde