Amalie, 15 år
03. maj 2023
Jeg har prøvet crystal hair remover, men nu svier min armhule virkelig meget
Hej
Jeg prøvet at barbere min armhule med en crystal hair remover, det virkede lidt, men nu svier min armhule virkelig meget! Hvad skal jeg gøre?

GirlTalks svar
Hej du
Tak for dit spørgsmål, jeg vil gøre mit bedste for at besvare det <3
Det lyder ubehageligt, det kan jeg godt forstå du gerne vil have til at gå væk! Mit bedste råd til dig er at gå i matas eller på apoteket, og spørge efter enten en aftershave til kvinder, eller en creme til sart hud som du kan smøre i armhulen. Det skulle gerne hjælpe på svien. Derudover vil jeg råde dig til hvis du fremover vil barbere dig i armhulen, lige at skylle efter med koldt vand. Det skulle lukke de porrer hårrene sidder i, og derfor også hjælpe til at undgå svie eller anden irritation i armhulen.
Jeg håber du kunne bruge mine råd og at svien går hurtigt væk! Husk at du altid er velkommen til at skrive til os i chatrådgivningen, hvor vi sidder klar til at svare på stort og småt <3
De bedste hilsner
Katrine