Anne, 15 år
04. maj 2023
Alle scoredrengene er ude efter mig
Du vil garanteret sige jeg har et luksusproblem og det er det måske også. Det er sådan at jeg har smukke forældre og det er nok smittet lidt af. Det lyder dumt at skrive det men jeg er måske ikke specielt grim. Men det betyder også at alle scoredrengene er ude efter mig hele tiden for det ville åbenbart være en kæmpe fjer i hatten at få mig lagt ned. Men jeg er slet ikke intresseret i fuckboys. Jeg er meget mere intresseret i de stille drenge, i nørderne for de passer meget bedre til min natur. Men de tør mig overhodet ikke, de tør dårlig nok snakke med mig og de kan slet ikke forestille sig at jeg vil dem. Men jeg er jo også bare teenager og har lyst til sex som alle andre men det er bare svært når dem jeg gider ha det med bare trækker sig fordi de er bange. Hvad skal jeg gøre? Jeg har jo også mine behov.

GirlTalks svar
Hej Anne
Tusind tak for dit brev - sejt af dig at skrive herind til GirlTalk og dele dine tanker <3
Her kan man skrive ind om det man har på hjerte. Der er ikke noget, der er dumt eller forkert, og dit problem er også vigtigt <3
Jeg kan godt forstå, at du har mange tanker om det, da tanker om drenge, lyst og sex er helt normalt, når man er 15 år, og det kan være svært at finde ud af det hele! Det lyder til, at du godt ved hvem du er interesseret i, og jeg synes bare det er virkelig sejt, at du kan mærke efter, hvem der passer til dig!
Det kan være, at de mere stille drenge også har en masse tanker og tvivl om hvem og hvad de har lyst til, og at det måske er det, der gør dem usikre. Det kan være, hvis du taler lidt mere med en af drengene alene, finder han ud af, at du rigtig gerne vil lære ham og kende, og så kan det være han tør snakke lidt mere med dig?
Det vigtigste er hvert fald, at du holder fast i det DU har lyst til, og ikke hvad alle andre synes du skal gøre <3
Håber du kunne bruge mit svar, og hvis du har brug for det, er du velkommen til at skrive ind til chatten <3
Kram fra Simone