Maja, 12 år
21. februar 2024
De andre reagerer ikke på mine videoer
Kære girl talk
Nu har pigerne fra min klasse en gruppe “5.A piger”
Mange af dem sender videoer om hvad de laver hauls lav med med mig og sådan noget men når jeg sender noget får jeg ikke et pææænt eeeelskeer ❤️❤️❤️ eller sådan noget Hvilket jeg godt kan blive lidt irrenteret over
Når de F.eks. Filmer en video hvor de spiser vindruer og så for et eeeejj hvor lækkert❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
💀tænker jeg bare
Men det er ligeså meget fordi jeg godt ville filme videoer men for altid noget nederen eller intet igen
F.eks da jeg var et sted henne en dag så fik jeg bare at vide næste dag og hvorfor gider du dog lave det
Ved godt det var et lidt mærkelig brev det er bare om i synes jeg skal prøve at sende videoer hvis jeg vil???
Kh Maja💕

GirlTalks svar
Kære Maja,
Mange tak for at dele dit spørgsmål her, det er sejt <3
Til at starte med er det vigtigt for mig at understrege, at det overhovedet ikke er et mærkeligt brev du har sendt, og jeg forstår rigtig godt, at det er noget, du tænker over.
Derudover kan jeg virkelig også godt forstå, at du synes det er irriterende, hvis du oplever, at de ikke kommenterer nogle søde ting på de videoer, du laver, hvis du synes det er fedt at lave. Jeg kan godt forstå, at du også gerne vil have, at de svarer fx "elsker" på dine videoer - særligt hvis du også er god til at svare sødt på deres.
Jeg bliver nysgerrig på, hvorfor de mon skriver ting som "Hvorfor gider du dog lave det". Det kan jeg godt forstå, hvis du ikke synes er rart - det er heller ikke en særlig pæn besked at skrive. Har du mon prøvet at spørge dem? Jeg kan godt forstå, hvis du synes, at det kan være svært at sige direkte. Men hvis I er veninder, så synes jeg det er helt okay at fortælle dem, at du synes det er mærkeligt, at de ikke svarer dig ordentligt. Så kan I i hvert fald få en god snak om, hvordan man er søde ved hinanden.
Jeg synes i hvert fald ikke, at det skal være dem, der beslutter, om du skal blive ved med at lave videoer. Hvis du kan lide det, skal du gøre det! Jeg tænker også, om du måske kunne have nogle andre venner, du kunne sende videoer til? Har du en anden gruppe, som kunne synes, det var sjovt at modtage madvideoer og hauls? Måske du finder et fællesskab et andet sted, som har nogle sødere svar end "5.A piger".
Jeg håber, du kunne bruge mit svar til noget! Husk, at du altid er velkommen til at skrive ind til os på GirlTalk, hvis du har brug for at snakke <3
Kram fra Emma