Pige, 12 år
01. januar 0001
Jeg har ar på armene, men jeg tør ikke at have dem fremme
Jeg har ar op og ned af armene men jeg tør ik at have dem "fremme"

GirlTalks svar
Kære du,
Tusind tak for dit brev, og for at du har haft lysten og modet til at skrive ind her <3
Det lyder som om at du måske har haft en svær periode, der er grunden til dine ar. Det er helt forståeligt at det kan skabe nogle følelser i dig, at du skal have dine arme fremme. Hvis ikke du allerede har spurgt dig selv om det, kan du prøve at spørge dig selv om hvorfor du ikke har lyst til at have dine arme fremme.
Mange gange hvis man har noget man ønsker ikke at vise, kan man tage tøj på der dækker, fx lange ærmer, men oftest kan det følelse som at man begrænser sig selv. Du kan selvfølgelig i sammenhæng med folk du ikke ønsker eller kan overskue at fortælle hvorfor du har arene, kan du dække dig til. I sammenhæng med folk du stoler på og som måske kender din baggrund kunne du prøve dig frem og stille og roligt have tøj på hvor man kan se dine arme.
Uanset hvad du vælger at prøve og hvornår, skal du bare vide at alle de tanker og bekymringer du har er helt okay og helt normale, og at det er sindssygt sejt at du vælger at skrive her. Du er meget værdifuld, uanset hvilke ar du har på kroppen. Husk at de også er en del af din historie, selvom det kan være svært <3
Jeg sender dig så mange virtuelle kram!
Jeg håber, du har fået noget ud af svaret, og husk du altid er velkommen til at skrive ind til vores gratis rådgivning, hvis du nogen sinde mærker behovet for at dele, og eller en der lytter <3
Knus Laura <3